20. 5. 2014

About Me

Ze začátku bych chtěla přivítat všechny, kteří narazili na můj blog a ti, kteří tady přišli cíleně. Takže - ahojte! :)
Bloguju už asi nějaké 3 roky, ale musela jsem si založit nový. A bude o něčem jiném. Tady je pro začátek pár věcí o mě:
1. Jmenuji se Denisa, ale nenávidím to, takže raději Deni, popřípadně Deniska, Denča a nejhůř Denda.
2. Je mi 17
3. Bydlím na opačném kraji republiky od Prahy (takže prdel světa)
4. Bez hudby nedám ani krok. Pokaždé co jedu sama autobusem, tak mě uvidíte jedině se sluchátky :3 A co poslouchám? Tak od každého trochu. Nemám přímo oblíbeného autora, od každého mám třeba dvě, tři písničky.
5. Miluju žvýkačky, žvýkám pořád.
6. Přes červen/červenec budu pracovat a v srpnu mám volno, abych si mohla ty prázdniny taky užít.
7. Za každý komentář, vzkaz, názor jsem strašně ráda.
8.Každou chvíli mám jiné vlasy, nemám totiž ráda stereotyp.
9. Měla jsem ombre.



10. Miluju knížku "The fault in our stars". Strašně se těším na film :)


11. Pořád píšu jednoho smajlíka → :3 skoro všude :D
12. Mám tři sourozence. Velkého a malého bráchu a ségru :3





13. Když mám dobré téma, tak se dokážu rozepsat a je z toho hodně dlouhá slohovka.
14. Nenávidím hmyz.
15. Někdy bych zabíjela kluky za to, jak se chovají. 
16. Jsem hnědovláska (většinou) s zelenohnědýma očima. A malinká (160cm).
17. Když mi někdo řekne/napíše kompliment, culím se. Ale neumím ho přijmout :D
18. Když někomu radím, jsem strašný optimista. Ale jakmile jde o mě, jsem pesimista.
19. Když něco provedu, tak mě tak tíží svědomí, že se stejně přiznám.

6 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář, moc si toho obě vážíme! :)