4. 6. 2014

:/



Děti..

Nechápu, co se s nimi stalo. Když jsem já byla v 5.třídě a potkala 16-leteho člověka, měla jsem z něho respekt a ani jsem nepípla. Dnešní děti mu do očí vmetou všechny sprosté slova, které kdy slyšely a myslí si, jací jsou borci...Kouří, pijou, mají sex. I když jim nebylo ani 15!

A dnešní doba? Hrůza. Abyste se někam dostali, potřebujete mít známosti. Už to není o tom, jak dobří jste. Přednost mají ti, kteří mají známosti.

Je důležité, jaké mám IQ, jak se umím chovat ve společnosti, jaký mám respekt ke starším, jak se umím chovat v rizikových situacích? Ale kdeže. Záleží na tom, jaké mám prsa, zadek, abych byla krásna, byla mrcha a každému dala a budu se mít krásně. A když k tomu budu kouřit, pít, hulit trávu, mít dítě, mít hippster styl, tak budu mít největší "swag".

Dneska uvidíš slušného člověka jen málokdy. A to je smutné...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář, moc si toho obě vážíme! :)