20. 5. 2014

Dovoleno? Není dovoleno?

Nedávno jsem u nás ve městě viděla tenhle "bilboard". Konkrétně to je od IKEY.  Zaujal mě jednak tím, že jsem nic podobného viděla, taky tím, že mě donutil se nad ním pořádně zamyslet.
 Co se vlastně počítá, že je dovoleno? Kdo kdy řekl, co smíme a nesmíme? Samozřejmě když nemyslím zákony, školní řády a podobné věci....
 Někteří lidé si řeknou, že teď je normální, aby se nosily legíny a krátké tričko, aby šel co nejvíce vidět zadek. A najde se holka, která bude nosit sukně. A všechny s legínama na ni budou koukat. A říkat si, jak moc vybočuje z řady. Že tohle není dovoleno. A budou ji doporučovat, aby si taky vzala legíny, protože to je dovoleno....
Vídávám holky, které mají dlouhé hnědé vlasy, koženou hnědou bundu, už zmíněné legíny a tričko nad zadek. Objeví se holka s krátkými vlasy a hned ji každý říká "kluku" "jsi trapná" a tak.
 Kdo kdy řekl, že nemůžeme mít svůj styl? Že nemůžeme mít snídani k večeři a večeři k snídani? Že v 15. se nemůžu jít houpat na dětské hřiště? Že pořád musím mít samé jedničky, od  ráda do večera sedět doma a jen se učit a musím být ve všem dokonalá? Doopravdy mě to nebaví. Někdo něco určí a když to udělá jinak, tak je hned problém a jste divní a trapní. Někdy bychom se nad sebou měli zamyslet...

2 komentáře:

  1. Prave nad tim jsem dnes premyslela take, kdyz jsem sla kolem autobusove zastavky se stejnou reklamou :) Jsi uzasna blogerka, jen tak dal :) jo a btw., co tvuj stary blog? :O

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc, vážím si toho :)
    No můj starý blog je pořád a pořád tam budu psát, ale ne tak často, jako tady :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář, moc si toho obě vážíme! :)