10. 12. 2014

Vánoce!

Zase nastalo to období, kdy se začínáme těšit na Vánoce.
 Pečeme cukroví, věšíme vánoční ozdoby, kupujeme dárky, koukáme na vánoční filmy a těšíme se na prázdniny. Ale je to zároveň i období shonu, častých hádek a stresu.
Stresu z toho, že musíme uklidit, že nestihneme napéct cukroví, že vybereme špatné dárky.

O čem jsou vlastně Vánoce? Poslední dobou na to zapomínáme. Není to o dárcích a jídle. Je to o rodině. O tom, že se na chvíli všichni zastavíme, odložíme všichni své povinnosti a sejdeme se spolu u večeře. Tohle mám na Vánocích opravdu ráda.

Ale taky mám ráda Vánoční výzdobu. A proto jsem se rozhodla se s Vámi o ní podělit, protože jsem na ni letos opravdu pyšná.



Tyhle balety jsem našla na internetu jako fotku (Tady ) a návod jsem si potom vyhledala tady





Sukýnky jsem udělala podle sebe, protože z internetu to na mě bylo moc složité.



A nakonec vločky, které jsem si trochu zmenšila, protože na mě byly už i ty baleríny příliš velké.

Vzhledem k tomu, že máme s bráchou společný pokoj, s výzdobou nemůžu moc experimentovat, jelikož je v pubertě a přijde mu to trapné. Proto máme letos jen moje balety a tuto vánoční hvězdu.



Ano, vidíte dobře. Uprostřed je můj koník. Je tam od mých 10 let a je prostě přímo uprostřed okna, takže se hvězda dává přímo na něho :D 



Poslední výzdoba pokoje je kytice už uschlých růži, kterých je 18 :3 Vím, není vánoční, jenže jsem ji dostala na narozeniny a nehodlám se ji vzdát.



Co vy? Co máte rádi na Vánocích? Jaké dekorace zdobí váš pokoj? Pište, inspirujte se :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář, moc si toho obě vážíme! :)